Cailap by Mariela Sarkima


Itse en ole mikään hifistelijä meikkisivellinten suhteen. Meikkauksenkin suhteen olen täysin itseoppinut. Kaapistani ei löydy MAC:in hehkutettuja siveltimiä tai muitakaan kalliimpia merkkejä. Olen tullut ihan hyvin toimeen Duroyn, Poutin (harmi, että merkki lopetettiin) ja Real Techniquesin välineillä, jotka ovatkin säilyneet omassa käytössä hyvänä vuosia. 

Olin kuitenkin todella innoissani, kun sain testattavakseni Cailap by Mariela Sarkima-meikkisivellinsarjan herkkuja. Kaikki sarjan siveltimet on valmistettu laadukkaasta, kärkeä kohti luonnollisesti ohenevasta keinokuitukarvasta. Sarjaan onkin juuri tullut kuusi uutta sivellintä, joista näette kaksi ylläolevassa kuvassa (1-2). Like a Pro -sarjan kehitykseen ovat vaikuttaneet kauneuden ammattilaisten ja "suurkuluttajien" kommentit. Like a Pro nostaa kuluttajien ulottuville ammattilaisten "salaisia aseita". Like a Pro- siveltimet ovat hieman pidempi vartisia kuin peruskokoelman siveltimet. Voinkin paljastaa, että yhteen siveltimeen rakastuin heti ensikosketuksella.

1. Leveä vaahtomuoviaplikaattori on todella leveä. Leveyttä löytyy peräti 0,8 cm:ä. Sanoisin sitä jumbokokoiseksi. Joten se sopii hyvin koko luomen pohjustamiseen. Vaahtomuovi on todella pehmoista, eikä raavi arkoja luomia. Ensimmäinen vaahtomuoviaplikaattori, joka tuntui kivalta omalla luomella.

2. Luomivaon varjostussivellin on aivan ihana! Tämä on niin pehmeää synteettistä karvaa, että voisi luulla oikeasta karvasta valmistetuksi. Muoto uppoaa luomivakoon täydellisesti. Mahtava sivellin varjostuksiin. ♥

3. Huulipunasiveltimessä pidän sen kapeasta kärjestä, jolla saa helposti tarkkaakin jälkeä aikaiseksi.

4. Taivutetun rajaussiveltimen kanssa en ole vielä kaveri. Mukana tuli hyvät kuvat ja käyttöohjeet. Tämän kanssa toimiminen ei vaan tunnu luonnolliselta. Ehkä olen jämähtänyt liiaksi vanhoihin rutiineihini?

5. Kierreharja toimii hyvin kulmakarvoihin, mutta itse tykkään silotella tällä ripset ripsivärin laiton jälkeen. 

6. Luomivärisivellin on hyvä perussivellin luomivärin levitykseen.

7. Peiteaine-/valovoide siveltimestä pidän paljon. Se on tarpeeksi pehmoinen silmänalusiholle ja levittää tuotteen kauniisti.


Siveltimien ulkoasu on omasta mielestäni todella onnistunut. Piristävän turkoosi väri on tyylikäs ja erottaa siveltimet massasta. Hinta/laatusuhdekin on enemmän kuin kohdillaan. Siveltimiä voit tilata Cailapin verkkokaupasta.

Onko Cailap by Mariela Sarkima-siveltimet teille tuttuja? Mikä on suosikkinne?

Siveltimet saatu.




  1. Mä ostin syksyllä noita, sellaisen kolmen siveltimen smokey eyes-setin. Oon kyllä tykännyt kovasti ja toi vihreän värinen varsi on piristävä. :)

    VastaaPoista
  2. Minulla on vain Marielan ripsentaivuttimet, olen ollut niihin tyytyväinen. Siveltimistä 2, 6 ja 7 vaikuttaa kivoilta, voisin jopa hankkia ne. Vaadin siveltimiltä kestävyyttä, karvat eivät saa harottaa ekan pesun jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin haluaisin päästä testaamaan noita taivuttimia, päihittäisivätkö suosikkini Tweezermanit? ;) Luomivärin varjostussivellin on niin ihana, että jo huokailen, miten elin ilman tätä ennen. :)

      Poista
  3. Mä oon näitä blogeissa katsellut, mutta yritän pitää pintani, koska tarvetta ei ole. Kosmetologikouluaikana tuli hankittua Duroyn setti, ja sitä oon täydentänyt mm. Eco Toolsin ja Dermosilin siveltimillä. Mun meikkaustahtini ei todellakaan vaadi uusia siveltimiä, joten yritän olla innostumatta. ;)

    Saara Sarvas kehui Sarkiman ripsentaivuttimet hyvänä kilpailijana Shu Uemuralle ja hintakin on niin edullinen , ettei paljoa harmita, jos ei omissa ripsissä toimikaan. Mulla on Shiseidon taivuttimet, jotka on ollut hyvät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinta ei ole taivuttimilla tosiaan paha ja näkyi olevan nettikaupassakin tilattavissa. Itse olen testannut Duroyn, Shiseidon ja Shu Uemuran taivuttimet, mutta Tweezermanit istuu omiin silmiini noista parhaiten.

      Oma meikkaustahtikaan ei tosiaan ole niin kova, että kovin usein tarvitsisi siveltimiä uusia. ;)

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives