Maitokahvit keijupölyllä


Minulla oli selkeästi menossa hetki sitten glittervaihe. Kun olin saanut kynsiltäni pois vaaleanpunaiset keijupölyt, minun oli saatava tilalle herkulliset maitokahvin sävyiset kimalteet. 

Zoyan Bar on kimalteleva nude hyvinkin rouhealla hiekkamaisella koostumuksella. Seassa hologrammiglittereitä, jotka säteilevät kaikkia sateenkaaren sävyjä. Itse en halunnut käyttää Baria yksinään, koska halusin kynsistä vähemmän rouheat. Yksinään käytettynä lakka peittää kolmella kerroksella. (joillekin saattaa kaksi kerrosta riittää) Pelkällä Barilla lakattuja kynsiä voi käydä ihailemassa mm. Charming Nails-blogista. 

Minä sen sijaan aloitin lakkauksen kahdella kerroksella Essien Hide & Go Chic -kokoelman hentoa nudea, joka kantaa nimeä Spin the Bottle. Lakan koostumus on miellyttävä ja sitä on helppo levittää kynnelle. Yksinään lakkaa käyttäessäni tarvitsen täyteen peittävyyteen kolme kerrosta, mutta glitterlakan alle kaksi kerrosta riittää mainiosti, varsinkin, kun Barin pohja on väriltään kultainen. Päälle yksi kerros Baria ja lopuksi silaus päällyslakkaa. 


Nudet kynnet eivät välttämättä ole ihan ominta minua, mutta tykkäsin näistä paljon. Kahviholistin kelpasi ihailla useita päiviä maitokahvin värisiä kynsiä, jotka hohtivat kilpaa auringon kanssa.

Kolahtaako maitokahviset keijupölyt?

Lakat saatu testattavaksi Nailcitylta & L`Orealilta.


  1. Bar on kyllä upea! Mun kappale odottelee vielä testausta, nyt tuli sellainen olo että pitää saada tuo aarre kynsille asap :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Äkkiä vaan lakkaileen, keijupölyt onneksi kuivaakin nopeaan. ;)

      Poista
  2. Ihanat kynnet! Mulle kelpaisi molemmat lakat, vaikka kultaa harvemmin kynsillä käytänkin :) Nuden sävyisiin kynsilakkoihin villiinnyn aina syksyisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse kaivan syksyllä taas kaikki viininpunaiset ja tummanpuhuvat lakat esiin. Keväällä ja kesällä saatan villiintyä näihin itselleni epätyypillisiin nudeihin. :)

      Poista
  3. Saanko nyt mä sanoa sulle että I-H-A-N-A-T ihanat ihanat <3 :) Mulla on lakkaukset jumissa... pitäis saada tehtyy vaikka mitä mut ei vaan jaksa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saat! No mut hei, sä jaksat sentään vääntää aina kaikkea hienoa. (mulla ei pinna riittäisi) Mä vaan lakkailen ja laitan vähän glitteriä. :p

      Poista
    2. En mä aina jaksa :D älä yhtään ala-arvio ittees teet, kaunista jälkeä ja valitset hyvin värejä mitkä natsaa keskenään

      Poista
  4. Niiiin ihanat kynnet! Aivan upea tuo väri!

    VastaaPoista
  5. Kauniit! Maitokahvi on värinä takuutyylikäs.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei mun lempparijuoman värillä voi mennä vikaan.

      Poista
  6. Voi ketale, miksi mä en ottanut Baria kun sitä mietin tänään lakkoja tilatessani >:( On se kaunis ja parhaimmillaan juuri tällä tavoin käytettynä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh. :( Olisi ollut niin ihana nähdä tää jossain sun lakkauksissa!

      BAR oli näistä kesän PixieDusteista se, joka itseäni himoitti eniten. Ei ole kaduttanut. ;)

      Poista
  7. On se kyllä nätti! Parhaita Pixieitä ♡

    VastaaPoista
  8. LOISTAVAT kynnet!! <3 Mä rakastan nudeja ja glitteriä, joten nää toimii! :) Oikein ketuttaa kun en jaksa lakata kynsiäni tällä hetkellä ollenkaan, kun poistamiseen ja siistimiseen ei oo arjessa aikaa - nyyh... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano, poistaminen on näissä se hankalin vaihe, kuivuvat kyllä suht nopeaan. :D

      Poista
  9. Nää on ihan älyttömän kauniit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bar on niin makee, ei mulle ehkä yksinään, mutta näin. <3

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives